Rolex Submariner دست دوم: راهنمای خرید 101


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


هنگامی که تصمیم به خرید Rolex Submariner کاملاً استفاده شده گرفتید ، نکات زیر می تواند شما را در سفر راهنمایی کند:

استانداردهای شخصی خود را تعیین کنید.

این امر هنگام خریدهای بزرگ بسیار مهم است. شما باید به وضوح بدانید که چه می خواهید و عواملی را که می خواهید در نظر بگیرید.

مواردی مانند بودجه ، مدل ، مزایای سرمایه گذاری ، شرایط و کیفیت برخی از جنبه هایی است که به شما کمک می کند گزینه های خود را محدود کنید. تعیین معیارهای شخصی خود ، کل روند را روانتر می کند زیرا منجر به احتمال کمتری در حواس پرتی یا حواس پرتی می شود.

بازار را بشناسید.

خرید رولکس ساب مارینر یک تجربه کاملا متفاوت از خرید یک تجربه جدید خواهد بود. شما باید با شناختن فروشندگان تایید شده ، تماشای قیمت های مختلف و بررسی مطابقت یا عدم مطابقت با معیارهای شما ، بازار را بشناسید.

به عنوان مثال ، اگر از قبل معیارهایی داشته باشید ، بررسی دامنه قیمت به شما ایده بهتری می دهد که کدام مدل در بودجه شما قرار دارد.

جستجوی گسترده

این بدیهی است که با توصیه های قبلی همراه است. قبل از خرید Rolex Submariner دست دوم یا دست دوم واقعاً باید مقدار کافی تحقیق کنید.

سعی کنید با برخی از اصطلاحاتی که اغلب در "بازار ساعت های دست دوم" ذکر می شود آشنا شوید. عدم انجام تحقیقات فقط منجر به خریدهای بعدی می شود که سرانجام پشیمان خواهید شد. بهتر است وقت خود را صرف جذب هرچه بیشتر اطلاعات کنید تا شما را در تصمیم گیری صحیح راهنمایی کند.

با کارشناسان مشورت کنید.

هنگامی که در مورد جزئیات خاصی اطمینان ندارید و هیچ مقدار تحقیق به شما کمک نمی کند ، بهتر است از متخصصان س askال کنید. بیشتر توزیع کنندگان مجاز متخصصانی دارند که می توانند به سوالات شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

به عنوان مثال ، شرکت دیده بان یک شماره و یک آدرس ایمیل در وب سایت خود ارائه می دهد که اگر در مورد هر ساعت آنها سوالی دارید می توانید با آنها تماس بگیرید.

مراقب تقلب باشید.

این اتفاقی است که برای همه بازارها می افتد و صنعت ساعت نیز از این قاعده مستثنی نیست. افرادی در آنجا هستند که می خواهند با فروش ساعتهای تقلیدی رولکس با قیمت مشکوک پایین دیگران را فریب دهند ، بنابراین همیشه مراقب و هوشیار باشید.

اینجاست که تحقیق و مشاوره به کار شما می آید زیرا ، با وجود افراد بد موجود ، بسیاری از سازمان های معتبر وجود دارند که می توانند به شما در یافتن بهترین رولکس Submariner برای شما کمک کنند.

آخرین افکار

Rolex Submariner از زمان راه اندازی آن در دهه 1950 طیف چشمگیری از ساعت ها را ارائه داده است. کاملاً جدید یا دست دوم ، تمایل به خرید قطعه ای از این مجموعه به تنهایی گزینه بسیار خوبی است.

فقط بدانید که غیر از خرید یک Submariner کاملاً جدید ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

در پایان ، اگر به اندازه کافی تحقیق کنید ، می دانید که انتخاب رولکس Submariner ممکن است سرمایه گذاری بهتری نسبت به خرید سرمایه جدید باشد.




:: موضوعات مرتبط: ساعت , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : reza
ت : یک شنبه 16 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');